zondag 2 augustus 2015

WEEK CAMPING DE FLAASBLOEM, CHAAM

Als we net twee dagen terug zijn uit Noorwegen, vertrekken we weer richting Camping De Flaasbloem in Chaam. Nou ja we... ik ga samen met mijn dochter Katja en de twee kleintjes Tygo en Fay. Aad en Michiel moeten gewoon werken en zullen af en toe naar de camping komen.

Dus woensdag 22 juli stap ik 's morgens in de camper, haal Katja, Tygo en Fay op en dan richting Chaam. Jawel, ik rij helemaal zelf. Aad is aan het werk. Ik ben blij dat ik op de terugweg van Noorwegen veel heb gereden, want nu ben ik eindelijk over mijn angst heen om met de camper te rijden. Ik vind het eigenlijk gewoon erg leuk! O.k. ben er natuurlijk niet zo bedreven is als Aad, maar het gaat me toch prima af. De kids vinden het een feestje om mee te rijden met de camper.

Gelukkig is er nog een plekje vrij op het veld naast De Wilderberg en zo wordt plekje 356 onze stek voor de komende 8 dagen.

De eerste drie dagen hebben we heerlijk weer en dan is het super genieten op de camping. De kinderen vermaken zich met spelen op de Wilderberg, fietsen, treintje rijden, de animatie en het buitenzwembad. Zaterdag is er een zomerstorm, altijd erg spannend natuurlijk als je dan op de camping staat. Gelukkig hebben wij er weinig last van.

Zondagmiddag komen Dimitri, Jente en Kyra ook gezellig langs. De kinderen hebben het reuze naar hun zin met elkaar. Erg jammer dat het om vijf uur gaat regenen.

De dagen daarna blijft het weer een stuk minder, veel regen. Erg jammer. De kinderen vermaken zich wel maar het is toch veel leuker om goed weer te hebben. Vooral ook omdat we alleen de camper met bijzettent hebben. Maar al met al hebben we een heerlijke week gehad!

Ons plekje 356.

We gaan vissen!

Visje, visje waar blijf je?


De visvijver.

Tygo vangt zijn eerste vis!

Prachtig visje!

Lekker chippies!

IJsje! Ook lekker!

Lol in de speeltuin.

Jente wat wordt je groot!

Gekke opa!



Wachten bij het fosiel zoeken.
Scheppen, scheppen, scheppen, waar zitten die fosielen?

Ja hoor, gevonden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten